İSTANBUL İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
ESENLER KADIN DOĞUM VE ÇOCUK HASTALIKLARI HASTANESİ
Kurumsal
Bakanımız
İl Sağlık Müdürümüz
Hastanemiz
Tarihçe
Tanıtım Filmimiz
Misyonumuz/Vizyonumuz/Öz Değerlerimiz/Kalite Politikamız
Organizasyon Şeması
Yönetim
Başhekim Uzm. Dr. Yüksel ÖZDEMİR
Başhekim Yardımcısı Uzm. Dr. Fikret NAKİPOĞLU
İdari ve Mali İşler Müdürü Server Safa ERECAN
Sağlık Bakım Hizmetleri Müdürü Derya YILDIZ
İdari ve Mali İşler Müdür Yardımcısı Mustafa YILDIZ
Birimlerimiz
Tıbbi Birimlerimiz
Yenidoğan Yoğun Bakım Ünitesi
Acil Sağlık Hizmetleri
Ameliyathane
Biyokimya Laboratuvarı
Cerrahi Birimler
Çocuk Gelişimi Birimi
Dahili Birimler
Diyetisyen
Diyetisyen/ Elif ÇOLAK
Diyetisyen/ Elanur EPÇAÇAN ELİNÇ
Eczane Hizmetleri
Emzirme Danışmanlığı
İdari Birimlerimiz
Arşiv
Ayniyat
Bilgi İşlem Birimi
Çalışan Hakları ve Güvenliği Birimi
Eğitim Birimi
Evrak Kayıt Birimi
Faturalama/Gelir Tahakkuk
Gider Tahakkuk
Hasta Hakları
İstatistik Birimi
Hekimlerimiz
Anestezi ve Reanimasyon
Anestezi ve Reanimasyon/ Uzm. Dr. Yakub ANLAĞAN
Anestezi ve Reanimasyon/ Uzm. Dr. Tijen BAHAR
Anestezi ve Reanimasyon/ Uzm. Dr. Sibel AKSAKAL
Anestezi ve Reanimasyon/ Uzm. Dr. Sevil ALTUNAY
Anestezi ve Reanimasyon/ Uzm. Dr. Ahmet Tolga EROL
Anestezi ve Reanimasyon/ Uzm. Dr. Feriba Aslı ASSLKHALILI
Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları
Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları / Uzm. Dr. Arzu YEDİKARDEŞ
Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları / Uzm. Dr. Ece Cansu OKUR
Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları / Uzm. Dr. İlkay TOPRAKLI
Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları / Uzm. Dr. Melek ELMA
Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları / Uzm. Dr. Cansu KOÇ ÇALIŞGAN
Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları / Uzm. Dr. Aylin GÜNAY
Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları / Uzm. Dr. Ayşe KARAKAŞ
Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları / Uzm. Dr. Sena SOMUNCU
Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları / Uzm. Dr. Özüm BAŞSİVRİ
Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları / Uzm. Dr. Bengisu MENENTOĞLU
Enfeksiyon Hastalıkları ve Tıbbi Mikrobiyoloji
Enfeksiyon Hastalıkları ve Tıbbi Mikrobiyoloji/ Uzm. Dr. Meral ÇEKER
Göz Hastalıkları
Göz Hastalıkları/ Uzm. Dr. Mehmet Hanifi ALP
İç Hastalıkları
İç Hastalıkları/Uzm. Dr. Derya KEÇECİ SAVAN
İç Hastalıkları/ Uzm. Dr. Vedat Buğra EROL
İç Hastalıkları/ Uzm. Dr. Duygu ÖZATA
İç Hastalıkları/ Uzm. Dr. Fatma Dilara YÜRÜK
Kadın Hastalıkları ve Doğum
Kadın Hastalıkları ve Doğum/ Uzm. Dr. Ghiulten GONCA
Kadın Hastalıkları ve Doğum/ Uzm. Dr. Renginar AKBULAK
Kadın Hastalıkları ve Doğum/ Uzm. Dr. Murat Talip KALEMLİ
Kadın Hastalıkları ve Doğum/ Uzm. Dr. Necip MUSTAFAOĞLU
Kadın Hastalıkları ve Doğum/ Uzm. Dr. Nurgül YILMAZ
Kadın Hastalıkları ve Doğum / Uzm. Dr. Nuri KAYA
Kadın Hastalıkları ve Doğum/ Uzm. Dr. Nurettin İDİŞ
Kadın Hastalıkları ve Doğum/ Uzm. Dr. Barış ERGUVAN
Kadın Hastalıkları ve Doğum/ Uzm. Dr. Merve ŞİŞECİOĞLU
Kadın Hastalıkları ve Doğum/ Uzm. Dr. Didem Esin
Kulak-Burun-Boğaz
Kulak Burun Boğaz Uzmanı/ Uzm. Dr. Cumali KOCABAY
Patoloji
Patoloji / Uzm. Dr. Bahar ELEZOĞLU
Ruh Sağlığı ve Hastalıkları
Ruh Sağlığı ve Hastalıkları/ Uzm. Dr. Hilal KALE
Tıbbi Biyokimya
Tıbbi Biyokimya/ Uzm. Dr. Burçak HALİS
Hizmetlerimiz
Bebek Dostu
Anne Dostu
İyi Uygulama Örnekleri
Gebe İzlem Odası
Whatsapp Emzirme Danışmanlığı İletişim Hattı
Gebe Okulu
Doğum İstatistikleri
2017 Yılı Doğum İstatistikleri
2018 Yılı Doğum İstatistikleri
2019 Yılı Doğum İstatistikleri
2020 Yılı Doğum İstatistikleri
2021 Yılı Doğum İstatistikleri
2022 Yılı Doğum İstatistikleri
Bebek Dostu Yenidoğan Yoğun Bakım
Hidroterapi Ünitesi (Suda Doğum)
Palyatif Bakım Ünitesi
Koruyucu Sağlık ve Sağlığın Geliştirilmesine Yönelik Etkinlikler
5 Mayıs Dünya El Hijyeni Günü
1-7 Nisan Kanser Haftası
24 - 30 Nisan Dünya Aşı Haftası
25 Kasım Kadına Yönelik Şiddete Karşı Uluslararası Mücadele Günü
Dünya Böbrek Günü
31 Mayıs Dünya Tütünsüz Günü
SHKS Kalite Yönetimi
Kalite Politikası
Sağlıkta Kalitenin Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesine Dair Yönetmelik
Verimlilik ve Kalite Yönetim Birimi Çalışma Esasları
Komitelerimiz
Verimlilik ve Kalite Yönetim Birimi
Ulaşım/İletişim
Nasıl Giderim?
İletişim Bilgileri
Birim Şemaları
Kurumsal
Misyonumuz/Vizyonumuz/Öz Değerlerimiz/Kalite ...
Misyonumuz/Vizyonumuz/Öz Değerlerimiz/Kalite Politikamız
06 Haziran 2022
Sağlık hizmeti sunumunda, 2003 yılında başlatılan ve kararlılıkla sürdürülen sağlıkta dönüşüm
programı sonrasında kaliteyi ön plana çıkaran bir anlayış hakim olmuştur. Hizmet kalitesinin
artırılması, sürekli gelişimin sağlanması ve hasta odaklı hizmet anlayışına öncelik verilmesi ilkeleri
temel alınarak 100 kriterden oluşan bir soru seti yayınlanmıştır.Bu çalışmaları daha ölçülebilir, standardize edilebilir,uygulanabilir ve bilimsel hale getirilerek geliştirilen Sağlıkta Kalite Standartları-Hastane setlerinin oluşturulması izlemiştir.
02.11.2011 tarihli ve 633 sayılı Sağlık Bakanlığı ve Bağlı Kuruluşlarının Teşkilat ve Görevleri
Hakkında KHK ile Sağlık Bakanlığı ve Bağlı Kuruluşları yeniden yapılandırılmış, TKHK
kurulmuştur. Sağlık Kurumlarının, kurumca belirlenecek usul ve esaslara göre; tıbbi, idari, mali
kriterler ile kalite,hasta ve çalışan güvenliği,izlem ve eğitim kriterleri çerçevesinde değerlendirilmesi
amacıyla “İzleme Ölçme ve Değerlendirme Başkan Yardımcılığı “na bağlı Verimlilik ve Kalite Yönetim
Daire Başkanlığı görevine başlamıştır. Böylece bir sağlık kurumundaki faaliyetlerin sürekli olarak gözden geçirilerek iyileştirilmesini hedefleyen Sağlıkta Kalite Yönetimine,kaynakların israf edilmemesi ve etkin kullanımı da amaçlardan biri olarak eklenmiştir.
Sayılan yeni yapılanmalara uygun olarak Hastanemizde hasta ve çalışan güvenliği ile
memnuniyetinin sağlanması, hizmetin etkinlik ve etkililiğinin başarılması için faaliyetler gerçekleştirilirken aynı zamanda kaynakların verimli planlanması ilkelerini benimseyen Verimlilik ve Kalite Birimi kurulmuştur.
Birimimiz; tüm personelimizle ekip ruhu oluşturarak çalışanlarımızın ve hastalarımızın
beklentilerini sağlamaya çalışırken çağımızın en gelişmiş bilgi ve teknoloji araçlarını kullanmayı,etik kurallar dahilinde kalmayı şiar edinmiştir.
Sağlık hizmeti sunumunda, 2003 yılında başlatılan ve kararlılıkla sürdürülen sağlıkta dönüşüm
programı sonrasında kaliteyi ön plana çıkaran bir anlayış hakim olmuştur. Hizmet kalitesinin
artırılması, sürekli gelişimin sağlanması ve hasta odaklı hizmet anlayışına öncelik verilmesi ilkeleri
temel alınarak 100 kriterden oluşan bir soru seti yayınlanmıştır.Bu çalışmaları daha ölçülebilir, standardize edilebilir,uygulanabilir ve bilimsel hale getirilerek geliştirilen Sağlıkta Kalite Standartları-Hastane setlerinin oluşturulması izlemiştir.
02.11.2011 tarihli ve 633 sayılı Sağlık Bakanlığı ve Bağlı Kuruluşlarının Teşkilat ve Görevleri
Hakkında KHK ile Sağlık Bakanlığı ve Bağlı Kuruluşları yeniden yapılandırılmış, TKHK
kurulmuştur. Sağlık Kurumlarının, kurumca belirlenecek usul ve esaslara göre; tıbbi, idari, mali
kriterler ile kalite,hasta ve çalışan güvenliği,izlem ve eğitim kriterleri çerçevesinde değerlendirilmesi
amacıyla “İzleme Ölçme ve Değerlendirme Başkan Yardımcılığı “na bağlı Verimlilik ve Kalite Yönetim
Daire Başkanlığı görevine başlamıştır. Böylece bir sağlık kurumundaki faaliyetlerin sürekli olarak gözden geçirilerek iyileştirilmesini hedefleyen Sağlıkta Kalite Yönetimine,kaynakların israf edilmemesi ve etkin kullanımı da amaçlardan biri olarak eklenmiştir.
Sayılan yeni yapılanmalara uygun olarak Hastanemizde hasta ve çalışan güvenliği ile
memnuniyetinin sağlanması, hizmetin etkinlik ve etkililiğinin başarılması için faaliyetler gerçekleştirilirken aynı zamanda kaynakların verimli planlanması ilkelerini benimseyen Verimlilik ve Kalite Birimi kurulmuştur.
Birimimiz; tüm personelimizle ekip ruhu oluşturarak çalışanlarımızın ve hastalarımızın
beklentilerini sağlamaya çalışırken çağımızın en gelişmiş bilgi ve teknoloji araçlarını kullanmayı,etik kurallar dahilinde kalmayı şiar edinmiştir.
Sağlık hizmeti sunumunda, 2003 yılında başlatılan ve kararlılıkla sürdürülen sağlıkta dönüşüm
programı sonrasında kaliteyi ön plana çıkaran bir anlayış hakim olmuştur. Hizmet kalitesinin
artırılması, sürekli gelişimin sağlanması ve hasta odaklı hizmet anlayışına öncelik verilmesi ilkeleri
temel alınarak 100 kriterden oluşan bir soru seti yayınlanmıştır.Bu çalışmaları daha ölçülebilir, standardize edilebilir,uygulanabilir ve bilimsel hale getirilerek geliştirilen Sağlıkta Kalite Standartları-Hastane setlerinin oluşturulması izlemiştir.
02.11.2011 tarihli ve 633 sayılı Sağlık Bakanlığı ve Bağlı Kuruluşlarının Teşkilat ve Görevleri
Hakkında KHK ile Sağlık Bakanlığı ve Bağlı Kuruluşları yeniden yapılandırılmış, TKHK
kurulmuştur. Sağlık Kurumlarının, kurumca belirlenecek usul ve esaslara göre; tıbbi, idari, mali
kriterler ile kalite,hasta ve çalışan güvenliği,izlem ve eğitim kriterleri çerçevesinde değerlendirilmesi
amacıyla “İzleme Ölçme ve Değerlendirme Başkan Yardımcılığı “na bağlı Verimlilik ve Kalite Yönetim
Daire Başkanlığı görevine başlamıştır. Böylece bir sağlık kurumundaki faaliyetlerin sürekli olarak gözden geçirilerek iyileştirilmesini hedefleyen Sağlıkta Kalite Yönetimine,kaynakların israf edilmemesi ve etkin kullanımı da amaçlardan biri olarak eklenmiştir.
Sayılan yeni yapılanmalara uygun olarak Hastanemizde hasta ve çalışan güvenliği ile
memnuniyetinin sağlanması, hizmetin etkinlik ve etkililiğinin başarılması için faaliyetler gerçekleştirilirken aynı zamanda kaynakların verimli planlanması ilkelerini benimseyen Verimlilik ve Kalite Birimi kurulmuştur.
Birimimiz; tüm personelimizle ekip ruhu oluşturarak çalışanlarımızın ve hastalarımızın
beklentilerini sağlamaya çalışırken çağımızın en gelişmiş bilgi ve teknoloji araçlarını kullanmayı,etik kurallar dahilinde kalmayı şiar edinmiştir.
Sağlık hizmeti sunumunda, 2003 yılında başlatılan ve kararlılıkla sürdürülen sağlıkta dönüşüm
programı sonrasında kaliteyi ön plana çıkaran bir anlayış hakim olmuştur. Hizmet kalitesinin
artırılması, sürekli gelişimin sağlanması ve hasta odaklı hizmet anlayışına öncelik verilmesi ilkeleri
temel alınarak 100 kriterden oluşan bir soru seti yayınlanmıştır.Bu çalışmaları daha ölçülebilir, standardize edilebilir,uygulanabilir ve bilimsel hale getirilerek geliştirilen Sağlıkta Kalite Standartları-Hastane setlerinin oluşturulması izlemiştir.
02.11.2011 tarihli ve 633 sayılı Sağlık Bakanlığı ve Bağlı Kuruluşlarının Teşkilat ve Görevleri
Hakkında KHK ile Sağlık Bakanlığı ve Bağlı Kuruluşları yeniden yapılandırılmış, TKHK
kurulmuştur. Sağlık Kurumlarının, kurumca belirlenecek usul ve esaslara göre; tıbbi, idari, mali
kriterler ile kalite,hasta ve çalışan güvenliği,izlem ve eğitim kriterleri çerçevesinde değerlendirilmesi
amacıyla “İzleme Ölçme ve Değerlendirme Başkan Yardımcılığı “na bağlı Verimlilik ve Kalite Yönetim
Daire Başkanlığı görevine başlamıştır. Böylece bir sağlık kurumundaki faaliyetlerin sürekli olarak gözden geçirilerek iyileştirilmesini hedefleyen Sağlıkta Kalite Yönetimine,kaynakların israf edilmemesi ve etkin kullanımı da amaçlardan biri olarak eklenmiştir.
Sayılan yeni yapılanmalara uygun olarak Hastanemizde hasta ve çalışan güvenliği ile
memnuniyetinin sağlanması, hizmetin etkinlik ve etkililiğinin başarılması için faaliyetler gerçekleştirilirken aynı zamanda kaynakların verimli planlanması ilkelerini benimseyen Verimlilik ve Kalite Birimi kurulmuştur.
Birimimiz; tüm personelimizle ekip ruhu oluşturarak çalışanlarımızın ve hastalarımızın
beklentilerini sağlamaya çalışırken çağımızın en gelişmiş bilgi ve teknoloji araçlarını kullanmayı,etik kurallar dahilinde kalmayı şiar edinmiştir.
Sağlık hizmeti sunumunda, 2003 yılında başlatılan ve kararlılıkla sürdürülen sağlıkta dönüşüm
programı sonrasında kaliteyi ön plana çıkaran bir anlayış hakim olmuştur. Hizmet kalitesinin
artırılması, sürekli gelişimin sağlanması ve hasta odaklı hizmet anlayışına öncelik verilmesi ilkeleri
temel alınarak 100 kriterden oluşan bir soru seti yayınlanmıştır.Bu çalışmaları daha ölçülebilir, standardize edilebilir,uygulanabilir ve bilimsel hale getirilerek geliştirilen Sağlıkta Kalite Standartları-Hastane setlerinin oluşturulması izlemiştir.
02.11.2011 tarihli ve 633 sayılı Sağlık Bakanlığı ve Bağlı Kuruluşlarının Teşkilat ve Görevleri
Hakkında KHK ile Sağlık Bakanlığı ve Bağlı Kuruluşları yeniden yapılandırılmış, TKHK
kurulmuştur. Sağlık Kurumlarının, kurumca belirlenecek usul ve esaslara göre; tıbbi, idari, mali
kriterler ile kalite,hasta ve çalışan güvenliği,izlem ve eğitim kriterleri çerçevesinde değerlendirilmesi
amacıyla “İzleme Ölçme ve Değerlendirme Başkan Yardımcılığı “na bağlı Verimlilik ve Kalite Yönetim
Daire Başkanlığı görevine başlamıştır. Böylece bir sağlık kurumundaki faaliyetlerin sürekli olarak gözden geçirilerek iyileştirilmesini hedefleyen Sağlıkta Kalite Yönetimine,kaynakların israf edilmemesi ve etkin kullanımı da amaçlardan biri olarak eklenmiştir.
Sayılan yeni yapılanmalara uygun olarak Hastanemizde hasta ve çalışan güvenliği ile
memnuniyetinin sağlanması, hizmetin etkinlik ve etkililiğinin başarılması için faaliyetler gerçekleştirilirken aynı zamanda kaynakların verimli planlanması ilkelerini benimseyen Verimlilik ve Kalite Birimi kurulmuştur.
Birimimiz; tüm personelimizle ekip ruhu oluşturarak çalışanlarımızın ve hastalarımızın
beklentilerini sağlamaya çalışırken çağımızın en gelişmiş bilgi ve teknoloji araçlarını kullanmayı,etik kurallar dahilinde kalmayı şiar edinmiştir.
Sağlık hizmeti sunumunda, 2003 yılında başlatılan ve kararlılıkla sürdürülen sağlıkta dönüşüm
programı sonrasında kaliteyi ön plana çıkaran bir anlayış hakim olmuştur. Hizmet kalitesinin
artırılması, sürekli gelişimin sağlanması ve hasta odaklı hizmet anlayışına öncelik verilmesi ilkeleri
temel alınarak 100 kriterden oluşan bir soru seti yayınlanmıştır.Bu çalışmaları daha ölçülebilir, standardize edilebilir,uygulanabilir ve bilimsel hale getirilerek geliştirilen Sağlıkta Kalite Standartları-Hastane setlerinin oluşturulması izlemiştir.
02.11.2011 tarihli ve 633 sayılı Sağlık Bakanlığı ve Bağlı Kuruluşlarının Teşkilat ve Görevleri
Hakkında KHK ile Sağlık Bakanlığı ve Bağlı Kuruluşları yeniden yapılandırılmış, TKHK
kurulmuştur. Sağlık Kurumlarının, kurumca belirlenecek usul ve esaslara göre; tıbbi, idari, mali
kriterler ile kalite,hasta ve çalışan güvenliği,izlem ve eğitim kriterleri çerçevesinde değerlendirilmesi
amacıyla “İzleme Ölçme ve Değerlendirme Başkan Yardımcılığı “na bağlı Verimlilik ve Kalite Yönetim
Daire Başkanlığı görevine başlamıştır. Böylece bir sağlık kurumundaki faaliyetlerin sürekli olarak gözden geçirilerek iyileştirilmesini hedefleyen Sağlıkta Kalite Yönetimine,kaynakların israf edilmemesi ve etkin kullanımı da amaçlardan biri olarak eklenmiştir.
Sayılan yeni yapılanmalara uygun olarak Hastanemizde hasta ve çalışan güvenliği ile
memnuniyetinin sağlanması, hizmetin etkinlik ve etkililiğinin başarılması için faaliyetler gerçekleştirilirken aynı zamanda kaynakların verimli planlanması ilkelerini benimseyen Verimlilik ve Kalite Birimi kurulmuştur.
Birimimiz; tüm personelimizle ekip ruhu oluşturarak çalışanlarımızın ve hastalarımızın
beklentilerini sağlamaya çalışırken çağımızın en gelişmiş bilgi ve teknoloji araçlarını kullanmayı,etik kurallar dahilinde kalmayı şiar edinmiştir.
×